Setomaa reis

Lõpuks õnnestus meil koroona kiuste reis teha Setomaale. Reisiseltskonda kuulus 25 inimest, neist kolm Tallinnast ja üks Tartust.

Reedel, 27.augustil võtsime suuna Võru poole. Tõrva keskuses tegime väikese peatuse, et uudistada liivaskulptuure, juua väike kohvi ja imetleda kaunist keskväljakut.

Edasi Võru poole, Tamula Hotelli juurde parklasse. Kohtusime võrukate Jüri Kirspuu ja tema kaasaga, kes tutvustasid  meile Võru keskust. Tagasi bussi juurde läksime mööda uut Rannapromenaadi. Sõit jätkus Värska suunas sanatooriumi poole. Peale koroona-passi kontrolli, võisime siseneda tubadesse. Peale õhtusööki võis vabal ajal kasutada SPA mõnusid, jalutada ümbruskonnas.

Järgmisel päeval peale hommikusööki asusime tutvuma Setomaaga. Programmis oli Vana Jüri seebipood, Piusa koopad, Obinitsa muuseum, Meremäe vaatetorn, Vastseliina piiskoplinnus. Need kohad pakkusid paljudele uut ja põnevat.

Pühapäeval külastasime Nopri talu Meiereid, Kurepesa vaatetorni ja Ööbikuorgu.

Tänasime bussijuht Meelist, kes peale roolikeeramise rääkis ka omalt poolt üht-teist Setomaast.

Ja aeg oli lõpuks koju sõita. Reisilised olid rahul, ka ilmaga vedas. Sai mitmeid pilte teha, kodus aega vaadata ja meenutada.

Aitäh Andrusele, kes organiseeris meile selle toreda sõidu ja koostas vahva reisiplaani. Kahju, et ta meiega ei olnud, sest koroonapaharetil õnnestus tast jagu saada.

Jääme ootama järgmist reisi järgmisel aastal!