Ekskursiooni Riias

Pärnumaa Kurtide Ühingu liikmed käisid 15.augustil ekskursioonil Riias. Sõitsime Pärnust varahommikul kell 7 Hansa Bussiliinide bussiga. Ilm oli fantastiliselt ilus ja soe. Peale piiri ületamist Iklast kuni Salacgrivani teostati tee remont. Natuke läks rohkem aega, sest päris mitmel korral pidime foori taga ootama.

Aga lõpuks jõudsime Riiga ja esmalt külastasime Riia loomaaeda. Seal oli näha väga huvitavaid loomi, linde, putukaid, koduloomi ja teisi elukaid.

Järgmisena käisime restoranis Lido söömas. Ikka ja alati on seal palju rahvast. See on populaarne koht. Menüü oli väga mitmekesine ja igaüks leidis endale suupärase lõuna. Edasi oli plaanis külastada motomuuseumi. Selgus, et muuseumi revnoveeritakse. Alles järgmisel kevadel saab valmis. Õnneks leidsime lähedalt autospordi muuseumi. Tegelikult oli ta suletud, aga keegi oli sees. Koputasime igaks juhuks uksele, et äkki saaksime korraks vaadata. Mees tegi ettevalmistusi järgmisel päeval toimuvale ralliks, aga ta oli nõus meid sisse laskma. Motospordi muuseumis oli välja pandud vanad võidusõidu mootorattad ja autod. Huvitav oli näha vene aja autospordi kõikmõeldavaid atribuutikat – plakatid, märgid, karikad, diplomid, kostüümid, jne.

Edasi sõitsime kesklinna. Meie jaoks oli üllatus, et Riia linn tähistas samal päeval oma 815.sünnipäeva. Linnas korraldati hästi palju üritusi. Käisime Läti Vabadussamba juures, tegime mälestuseks fotopilte. Pärast seda oli vaba aeg ja iga üks leidis endale mingi tegevuse.

Järgmiseks tegime peatuse Jurmalas. Jurmala on Läti kuurortlinn, ka seal oli palju rahvast, sest ilm oli võrratu. Käisime ka rannas. Puhus tugev tuul, merevesi oli soe. Jurmalas on väga ilus.

Oli aeg sõita tagasi koju. Ekskursioon õnnestus igati. Pärnumaa Kurtide Ühing tänab Hansa Bussiliinide kollektiivi hea koostöö eest ning eriti lahket bussijuhti.